Coca-Cola Trophy Tour: Zlatá trofej FIFA míří do České republiky

Coca-Cola Trophy Tour: Zlatá trofej FIFA míří do České republiky

(Inzerce) Světová trofej FIFA navštíví během své devítiměsíční cesty 90 zemí ze všech šesti konfederací FIFA. 6. března 2014 ji poprvé v historii uvítá Praha.

Na své dosud nejdelší cestě, během které urazí téměř 150 000 kilometrů, navštíví FIFA World Cup™ Trophy Tour také Prahu.

Nejcennější fotbalová relikvie světa dorazí soukromým speciálem na Letiště Václava Havla 6. března 2014 v 10 hodin dopoledne. Návštěva bude ale pouze kratičká, na další cestu se soška vypraví už ve 14 hodin téhož dne, kdy odletí do Bosny a Hercegoviny.

Světová FIFA World Cup™ Trophy Tour, pořádaná společností Coca-Cola, byla slavnostně zahájena v září loňského roku pod sochou Krista Spasitele v Riu de Janeiru v Brazílii. Poprvé je do turné zahrnuta celá Latinská Amerika, kde je naplánováno celkem 39 zastávek. Zároveň se trofej vydá do padesáti zemí, které nikdy v minulosti neměly příležitost tento unikát uvítat. Mezi ně se řadí i Česká republika.

„Coca-Cola chce sdílet radost všech fotbalových fanoušků a proto se prostřednictvím našeho partnerství s FIFA snažíme přinést fotbalové nadšení do celého světa,“ uvedl Joseph Tripodi, výkonný viceprezident a marketingový manažer The Coca-Cola Company.

„Stejně jako všichni fanoušci, i my se velmi těšíme na další svátek fotbalu - Světový šampionát FIFA, který bude letos o to svátečnější, že se odehraje v Mekce fotbalu, v Brazílii. FIFA World Cup™ Trophy Tour nabízí skvělou příležitost přiblížit brazilskou vášeň pro kopanou milionům fanoušků po celém světě,“ dodal Tripodi.

„Jsme nadšeni, že můžeme opět přiblížit světu jeden z nejslavnějších symbolů fotbalu. Turné nám dává možnost sdílet vášeň pro tuto nádhernou hru s fanoušky napříč celou zeměkoulí, kteří tak dostávají šanci dostat se jednou za život do bezprostřední blízkosti trofeje ve své vlastní zemi. Rád bych tímto poděkoval našemu dlouholetému partnerovi společnosti Coca-Cola, že nám pomáhá plnit sen milionů fotbalových fandů po celém světě,“ vysvětlil Joseph S. Blatter, president FIFA.

Aktuální informace z FIFA World Cup™ Trophy Tour, včetně rozpisu jednotlivých zastávek, exkluzivních rozhovorů, fotografií a videí, naleznete na www.fifa.com/trophytour a na oficiálním facebookovém profilu www.facebook.com/trophytour.

FIFA World Cup™ Trophy Tour je jen částí z rozsáhlé kampaně, kterou Coca-Cola oslavuje nadcházející světový šampionát. Řadí se sem také vizuály inspirované Brazílií, globální televizní reklama, či digitální kampaň zaměřená na spotřebitele.

Mimo jiné připravila Coca-Cola pro brazilský šampionát oficiální hymnu. Stala se jí píseň The World Is Ours interpretovaná brazilskou pouliční kapelou Monobloco a zpěvákem Davidem Correyem. Hymna prezentuje světu tradiční brazilskou hudbu, kde se mísí rytmy samby, baile funku a technobragy. Píseň můžete poslechnout na Spotify nebo shlédnout na www.cokeurl.com/worldisours.

Společnost Coca-Cola spolupracuje s FIFA od roku 1974 a od roku 1978 je oficiálním partnerem Mistrovství světa FIFA. Reklamní bannery na hřištích šampionátu má ale už od roku1950 a dlouhodobě podporuje fotbal na všech jeho úrovních. Nyní probíhá již třetí ročník turné, během kterého Coca-Cola společně s FIFA přináší fanouškům nejvzácnější fotbalovou trofej. Podobné akce probíhaly i před šampionáty v letech 2006 a 2010.

Doporučujeme

Články odjinud