Padlo jedno velké hokejové tabu. Doba, kdy se krásné a čisté dresy týmů z hokejové NHL mění v plochu pro reklamu, jak to známe z evropských soutěží, je tady.
Před pár lety uvedl jeden z tehdy nejvyšších představitelů NHL John Collins pro SportsBusiness Journal, že přichází čas pro reklamy na dresech. V žádném ze čtyř hlavních sportů na kontinentě (kromě hokeje ještě americký fotbal, baseball a basketbal) dosud k tomuto kroku nesáhli, hokejová liga je v tomto ohledu průkopníkem.
Informace vzbudila mezi hokejovými fanoušky v Severní Americe bouři nevole a mnozí se s obavami dívají směrem do Evropy. V diskusních fórech se jako odstrašující příklady objevují i fotky dresů některých celků z české extraligy.
Jak by tedy mohly vypadat stejnokroje týmů v NHL za pár let, až si na jejich komercionalizaci všichni zvyknou? Zahráli jsme si na grafiky a výsledek najdete ve fotogalerii.